Listele de așteptare sunt un mod de a primi înscrieri într-o bază de date separată de lista de înscrieri “normale”. Ea este destinată așa cum îi spune numele salvării informațiilor de la doritorii care doresc să se înscrie pe o listă în caz că apare un loc liber pentru înscriere.
Formularul și lista de înscrieri din lista de așteptare sunt doua coduri de embed diferite față de cele normale pe care organizatorul trebuie să le pună pe site, recomandat într-o pagină dedicată acestui lucru și în care să menționeze cum se fac primesc locurile în urma înscrierii pe lista de așteptare.
Înscrierea în lista de așteptare
Chiar dacă este un cod separat și în zona de administrare există o zonă diferită pentru înscrierile în așteptare, ele vor completa exact același formular ca și înscrierile normale. Singura diferență este că nu vor face plata la înscriere.
La momentul înscrieri concurentul poate primi o notificare (dacă este activată) pentru Înregistrare lista de așteptare. În această notificare vă recomandăm să menționați din nou condițiile de alocare a unui loc pentru a seta corect așteptările celor înscriși. Eventual menționați ca ei să nu facă plată până când nu vor primi un email de confirmare că au primit un loc.
Alocarea unei înscrieri unei persoane din lista de așteptare
Alocarea unei înscrieri se face intrând pe înscrierea în așteptare și apăsând butonul Creează înscriere.
Prin alocarea unui loc către o înscriere în așteptare se vor întâmpla mai multe acțiuni simultan:
- Înscrierea în așteptare va fi trecută în statusul Înscriere Acceptata
- Va fi creată o înscriere normală cu statusul de Plată neconfirmată cu datele introduse deja de concurent
- Se va trimite o notificare specială (dacă este activată) denumită Validare lista de așteptare. La această notificare ar trebui să primească instrucțiuni de plată, link către plata online dacă este disponibilă, precum și detalii despre termenul de plată.